testimonial meal shake shaklee

Sy mula2 kenal shaklee dan beli barang shaklee adalah untuk anak saya. masa tu lepas pergi check up anak misi cakap anak sy hampir OBESITI..


actually tak nampak sangat dia gemuk sebab dia tinggi dan badan dia jenis padat bukan jenis gemuk yang keterlaluan..mungkin obesiti dari segi berat dan umur dia la..

lepas tu nampak post kwn sy yang MEAL SHAKE shaklee bole kurangkan KADAR OBESITI kanak2 dengan cara pengambilan yang betul. dan yang penting meal shake juga sangat bagus untuk kanak2 yang ada masalah SEMBELIT.



jadi memang elok sgtlah sy beli untuk anak saya..tp masa itu sy dekat2 nak bersalin dah..jadi sy kurang konsisten bagi dia minum meal shake tu..jadi kesan kurang nampak..opps lupa anak sy ni walaupun OBESITI tapi dia tidak suka makan nasi..so memang bergantung pada susu je.

dan dia sangat suka minum susu waktu tido..means tengah malam 2-3x juga bangun buat susu.masa tu umur dia 2 tahun lebih dah.

jadi lepas ambik meal shake tu perubahan dari segi untuk makan tu masih tak nampak lagi..cuma sy perasan dia jarang demam dan berat maintain je..takde naik mendadak lagi.

lepas sy bersalin alhamdulillah dia dengan sendiri nya tidak bangun malam lagi untuk menyusu..hanya minum sebelum tido dan esok bangun tido baru minum. sy konsisten bagi setiap hari lepas sy gugur baru2 ni.

sebab masa tu anak yang sulung ni memang tinggal dengan sy masa sy cuti tu..jadi setiap pg sy akan campur dalam susu dia.
ALHAMDULILLAH FINALLY sekarang dia dh mahu makan..breakfast pun makan,lunch makan dan dinner pun makan.yang seronoknya dia dah tak memilih makanan. apa yang sy sediakan ALHAMDULILLAH semua dia makan..


memang satu perkara yang sangat gembira bila anak2 nak makan dan tidak lagi hanya tengok tv dan main shaja


ibu2 yang mencari suppliment untuk anak2 tersayang bole


sms/whatapp:0196066152

free consultation for my dearest customer only


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...