TESTIMONIAL SLIMMING SET SHAKLEE

{testimonial slimming set shaklee}


~ Hilang 28KG dgn Set Kurus Shaklee !! ~ TERBAIKKKK!

********************************


8 & 9 bulan pregnant berat bdn saya 87kg...memang agak ngeri jugak laa tp kalau nak fikir2 kan sgt,mmg kita akan jd stress...of cource stress sbb bdn ni nak pakai lama so x kan la nak biarkan ianya terus gemuk tnpa sbrg usaha utk kecilkan smula...kan?

After saya bersalin, saya nekad jalani 1 diet yg sihat supaya saya dpt berat bdn yg ideal...saya mmg x mudah percaya dgn sbrg pil2 pelangsing yg melambak2 jual kat pasaran tu...sbb bg saya,biarlah lmbt turun berat ni janji ianya slmt utk saya dan baby sbb saya still fully bf kan my Lisa... 

 

tahniah puan mariana dapat kembalikan berat badan  kepada  asal..yang penting kena nekad dan displin..

tiada jalan pintas untuk berjaya..


apa yang puan mariana ambik ialah CADANGAN SLIMMING SET SHAKLEE

LECITHIN~BAKAR LEMAK

ALFAFA~DETOX

CINCH SHAKE MIX~BINA SEMULA OTOT AGAR TIDAK MENGGELEBEH



FOR INFO&ORDER

SMS/WHATAPP:0196066152

FB:Aliatun Husna Bt Salleh

COD:miri,bekenu,niah

postage:SELURUH MALAYSIA DAN BRUNEI




0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...